Raske biler og Trond Espen Seim!

/ sponset innlegg

Da jeg gikk på ungdomsskolen fikk vi en gang i oppgave å beskrive vår drømmedag. Jeg husker ikke alt jeg skrev, men to ting husker jeg likevel godt:

  1. Gi Pamela Andersen en ryggmassasje.
  2. Grisekjøre en sportsbil på bane.

I går skulle sistnevnte endelig gå i oppfyllelse.

Toyota GT86 sportsbil. Også er det han kisen her da… Hvordan skal dette gå!?

 

Jeg kunne knapt tro mine egne ører da jeg fikk invitasjon av Toyota til å stille opp på Rudskogen motorsenter for å oppleve enhver manns våte drøm. Få grisekjøre deres sportsbilflaggskip Toyota GT86 og i tillegg få sitte på med en av verdens desidert råeste driftere, Fredric Aasbø. I tillegg lokket de med at Trond Espen Seim skulle dukke opp, også kjent som en av Norges cooleste kjendiskjekkas. Med det hadde de også dekket enhver kvinnes våte drøm.

Først trodde jeg selvfølgelig at det bare var tullball og spam-mail, men så skulle det faktisk vise seg å være sant. De syntes en pappablogger som meg fortjente en dag helt utenom det vanlige og ville derfor skjenke meg den ultimate adrenalinbomben.

 

To særdeles fete fyrer: Trond Espen Seim og Fredric Aasbø

 

For at jeg skulle føle meg i mitt rette element fra start hadde jeg fått låne en Toyota Auris Touring Sports Hybrid for kjøreturen til Rudskogen. Selv om den bilen var utrolig deilig å kjøre og bruker mindre bensin på mila enn en kamel, så kan man vel trygt si at det var litt av en overgang å gå fra en trygg, fornuftig og romslig familiebil, til illsinte bensinmonstre som flerrer opp asfalt og spiser selunger til frokost.

 

Fredric Aasbø i aksjon!

 

Ikke akkruat manko på action på Toyota Trackday

Men for all del, nå skal ikke jeg sitte her og bable, se heller videoen. Jeg er ganske sikker på at jeg på et eller annet tidspunkt i denne videosnutt tisser på meg. Det ville du gjort også. Tro meg. Bare se selv.

 

Tusen tusen tusen hjertelig takk til Toyota for lån av hyggelig familiebil og en drømmedag for historiebøkene! 🙂

Etter denne opplevelsen har jeg bare dette å si: Hvis jeg kunne valgt meg en drømmedag igjen hadde det blitt svidd gummi og rånedag på Rudskogen neste gang også. Lett! Så med andre ord: Sorry, Pamela.

P.S. Lurer du om jeg var for stolt til å spørre om en selfie med Trond Espen? Hah, yeah right! 😀

sfmXYaRJSd

En av Norges kjekkeste menn. Og en svett pappablogger.

/ High five!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

14 kommentarer
    1. Sååååå fettt!!! Takk for at du delte filmen, kjempe gøy å se, ja det er nok de fleste gutters drøm 🙂

    2. Ja den likte gutta mine! Som Top Gear!
      Jeg blir bil sjuk så er oftest sjåføren men det er mere morsomt når pappa kjører.. Drifting er noe de digger. Spy!

    3. NÅ SNAKKER VI!! Men du må nok øve litt på drifte teknikken din gitt:-P men er så awesome følelse med fart!! Jeg sitter bare å gliser når jeg får være med på sånt!😆 moren of That!

    4. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://www.vektlofterjenta.com/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    5. OOOJJ!!!!! Fant øyebryna mine igjen laaangt oppi hårfestet etter den kjøreturen!!!! Kan tenke meg det bruste godt i kroppen der 😀

    6. camillaoaske: Hehe, ikke mye å skryte av på driftingteknikken nei. Men kan jo ikke være verdensmester første gang heller. God grunn til å dra tilbake igjen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg