Et pappahjerte i postkassa

/ inneholder salgslink

Dette er spinnvilt. Helt totalt spinnvilt. Jeg får bare lyst til å hoppe ut av stolen, danse disko og juble hemingsløst til stemmen går i fistel.

Som jeg skrev tidligere i sommer har jeg alltid drømt om å gi ut bok, og i dag kan den endelig forhåndsbestilles!

Tenk at min store drøm har blitt virkelighet! Endelig kan jeg kalle meg forfatter og ikke bare en rosablogger med skjegg.

 

En forfatter med skjegg, takk

 

Pappahjerte – Fra ungkar til far tar for seg hele reisen fra det å være rotløs ungkar til å bli en helhjertet småbarnspappa med et pappahjerte som banker stolt og hemningsløst.

Boken fortsetter der bloggen stopper, for bloggen er i realiteten bare en samling enkeltepisoder. Boken forteller hele historien. Den følger ingen retning, mote eller trend. Den har ingen agenda om å svartmale eller strø sukker på noe som helst. Den gir et ærlig, humoristisk og rørende innblikk i livet til en småbarnspappa og hvordan alt i livet forandres når man får barn.

Men nå, en oppfordring: Under ser du en verdenspremiere på bokomslaget. Se på bildet, se på tittelen og vit at det du ser på er så mye mer enn bare en bok. Det er en uvirkelig drøm som har gått i oppfyllelse og jeg kunne aldri klart det uten deg. Uten dere lesere, ingen blogg. Ingen blogg, ingen bok. Ingen bok, ingen drøm. Så takk. Takk for at du har gjort det mulig 🙂

I dag betyr det lite om regnet høljer ned, for i hjertet lyser tusen strålende soler.

 

Boken har nå blitt lansert for forhåndssalg og i en kort periode får du lanseringsrabatt ved å klikke på linken under. Med på kjøpet får du selvfølgelig også en enorm high five fra yours truly 😉

Les mer og forhåndsbestill: Pappahjerte – Fra ungkar til far

 

/ High five!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

64 kommentarer
    1. …” i hjertet lyser tusen strålende soler” – så fint!! Keep that feeling for always Peter!! Grattis igjen till boken, fantastiskt hærligt nær drømmar blir verklighet!!
      Glædjer mej massa till att læsa boken!!

    2. Da er boken bestilt å det gledes stort til lesning i heimen 😃 gratulere atter en gang, og klask på lanken ✋

    3. High five delux!! Dette hadde ikke blitt noe av hvis ikke du hadde vært en flink, morsom og dyktig forfatter! Ta mest av æren selv, det fortjener du! Perfekt (bursdags eller whatever) gave til vordende fedre (og mødre egentlig!) også vet du! Vanskelig med gaver til unge menn syntes jeg så der løste du den… Gleder meg til å lese 😀

    4. Gratulerer så masse! Den er herved forhåndsbestilt og jeg gleder meg til å lese den! Og sist men ikke minst så er det en bok jeg skal få samboeren til å lese også.

    5. Gratulerer pappahjerte! Er en glede å gå inn på bloggen din og lese alle de herlige innleggene dine. Le litt for høyt på toget eller felle en liten tåre over alle de fine øyeblikkene du deler med oss lesere.
      Du fortjener ikke bare en high five, men en high TEN! Grattis igjen, du er rå!

    6. Bestilt! 😀
      Håper bare jeg rekker å lese den før samboeren rapper den ut av henda mine (evt ut av postkassa) :p

    7. Bestilt! Nå gleder jeg meg til å få noe annet enn pensumbøker å lese på! Blir det noen boksignering snart? Tønsberg hadde vært topp, da det bare er en timestid kjøring! High Five!

    8. Må bestille den ja :D. Så kult. Skal få kjæresten til å lese den og. Stakkaren driver å venner seg til ikke bare meg, men de to ungene jeg har fra før i tillegg :P.

    9. Gratulerer så mye! Jeg så faktisk coveret i katalogen til Cappelen Damm for en kort stund siden, og leste utdrag av boken. Gleder meg masse til å lese den! Elsker måten du formidler på 🙂 Og jeg nekter å kjøpe boken uten noen skriblerier og autograf, så det så! Du har bare med å komme på signeringsferd!!

    10. Catharina: Wow, tusen takk for det Catharina! Hvis man setter seg på rumpa og legger litt innsats i det, så skal det faktisk være mulig å få til high twenty også, men ikke alle som er villige til det, i hvert fall ikke midt på toget 😀
      /High 5-20!

    11. Marit: Boksignering hadde vært dødskult! Håper det blir noe av og da må jo Tønsberg være på lista. Hvis ikke det er det, skal jeg personlig sørge for at det skjer 😉 Farmandsstredet ftw 😛

    12. Hanna: Vettu, det er en deal! Grafer og skriblerier skal bli 🙂 Satser på at det blir signeringsferd, ellers får du bare drasse den med deg rundt på hver eneste event du skal på i høst 😛

    13. Gratulere så masse.☺ Det er nok en super bok, som jeg skal få kjøpt i løpet av høsten:-)
      Lykke til med boksalget:-)

    14. GRATULERER!! Så utrolig stas !
      Dette er første gang jeg kommenterer , men bloggen din er blitt lest i lang tid , du skriver bra , så gleder meg til boka:)
      Boken er bestilt , og siden vi nettop har bestemt oss for å prøve å få vårt første barn ,
      Tenkte jeg dette måtte være den perfekte gaven til mannen min den dagen testen forhåpentligvis blir positiv 😀
      High five til deg !

    15. Gratulerer!
      For en “ut av kroppen”-opplevelse det må være å holde sin egen bok i hendene. Wow.
      Lykke til med det som følger i etterkant av utgivelsen!

    16. vet ikke helt om jeg tør å lese boken din, har vært fast leser en stund nå, å innleggene dine rører hjerte mitt, men samtidig skremmer noen meg. har ikke barn selv, og vet enda ikke om jeg vil ha det. Men du får meg til å både vil ha det og samtidig ikke 😛 men alt i alt så er det vell ikke dine blogg innlegg som kommer til å gjøre den endelige besluttningen, så kansje jeg skal ta sjansen å lese boka di : D

    17. Kristine: Så hyggelig å endelig høre fra deg 🙂 Hyggelig å høre at du endelig måtte bryte stillheten 😛 Ønsker dere alt hell og lykke med å prøve å få barn. Krysser fingrene for dere og sender gode vibber.
      Sleng gjerne igjen en kommentar den dagen du bikker over 12-ukers grensa 😀 😀
      /HIgh five!

    18. Lammelåret: Takk sann 🙂 Ja, gleder meg veldig til første gang jeg får holdt et fysisk eksemplar i hånda. Har ikke kommet så langt enda, men hver dag nærmer det seg enda litt til. Helt surrealistisk egentlig. Stor stas 😀

    19. IE: Haha, å kom igjen a! Tror bloggen bare vil gi deg mer grobunn for å finne ut om du egentlig er klar for barn eller ikke. Der får du hele pakken av hva du kan forvente deg og det vil jo gjøre valget litt lettere for deg i etterkant 😉

    20. Gratulere! 🙂 Da er boken bestilt, gleder meg masse! Fantastisk blogg, gleder meg til hvert innlegg 😀 Ukens høydepunkter 🙂

    21. Maren: Tusen takk for det! 🙂 Kjenner at jeg blir helt ydmyk og mo i knærne av å lese at boken blir bestilt, men også full av ærefryky. Håper den lever opp til forventningene, men har i hvert fall lagt ned både blod, tårer og snørr i den (ikke bokstavelig talt), så satser på tommel opp etter siste side 😀

    22. Hei Gratulerer så mye med drøm oppfylt! Du er til stor hjelp og inspirasjon for andre småbarnsfedre! Så takk for at du gjør det du gjør mann! Big up! Hi fife!

    23. Bestilt!😄 Gleder meg til å lese.. Blir nok fort utlest, så satser på du jobber med oppfølgeren;)

    24. Malin: Yiha, så gøy! Ja oppfølger hadde vært gøy. Men da må det bli krim 😛 Neida, har selvfølgelig en liten drøm om å kunne følge opp med en bok om hvordan det er å gå fra 1 til 2 barn i husholdningen, men la oss ikke ta helt av her nå, haha.
      Ha en strålende kveld videre 😀

    25. Ja, den drømmen deler jeg med deg! Er boka halvparten så bra som bloggen er jeg sikker på at jeg vil ha en oppfølger;) men skal ikke ta helt av nei, gled deg over bok Nr 1 først 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg