Pappablogger blir forfatter

Halloisen kjære leser!

Hu hei hvor dagene går! Som jeg skrev i forrige uke så jobber jeg på spreng med å få ferdig min aller første bok og det har jeg jobbet med konstant siden.. tja, februar? Jeg husker ikke lenger. Men derfor er det meg i hvert fall en sann glede å kunne fortelle at jeg nå har levert ALL tekst og sånn sett er FERDIG! 😀

Det er flere som har spurt hvilket forlag som gir ut boken og jeg tror det er innafor nå å avsløre at det er Cappelen Damm.

 

qtqVWBxJRu
Et lite utdrag fra en korrekturlesers hverdag

 

Vel vel, det gjenstår selvfølgelig en hel del språkvask, korrektur etc, men det store svarte hullet som jeg i så mange måneder har kastet tekst ned i har plutselig blitt fylt til randen og lagt lokk på. Du aner ikke hvor godt det føles! Alle de kveldene og helgedagene jeg har sittet inne i altfor godt vær og skrevet så svetten silte mens hele verden lekte har nå endelig kommet til en ende. Men reisen er langt fra slutt, for det er jo nå det begynner 😉

Jeg ville bare få takke alle dere for den fantastiske responsen da jeg fortalte om boken for første gang. Dere er en sann inspirasjonsskilde og en stor grunn til å smile. Jeg gleder meg veldig til å lukte på boken for første gang og se den i hyllene. Det kommer til å bli helt totalt surrealistisk og uforståelig, men det skal visstnok skje i løpet av høsten en gang.

Jeg har absolutt ingen uvirkelige forventninger om at boka skal gå til topps i ørten land, men jeg synes det er utrolig artig at mediene allerede har fått snus i prosjektet og fattet interesse for boken. Så langt har jeg blitt kontaktet av et stort foreldremagasin som ønsker å prate om boken, jeg har vært på intervju hos NRK og i dag ble det jaggu avisoppslag i Østlands-Posten også 🙂

Les hele saken her: Østlands-posten: Nå blir pappabloggeren forfatter.

 

Skru på radio´n

Hvis du ønsker å høre min silkemyke røst kile deg i øret kan du også sjekke ut dette radiointervjuet: NRK Vestfold – Mannen bak Pappahjerte gir ut bok (beklager tidvis klein prat i nesa, men blir så glad og gira av å prate om boka på direkten, hihi).

Som du sikkert skjønner så er det ekstremt mye på gang akkurat nå og mange baller i luften, så derfor ville jeg egentlig bare skrive dette innlegget for å takke DEG for å gjøre alt dette mulig. Uten deg, ingen blogg. Så tusen tusen takk for at du følger denne bloggen.

 

 

Krysser fingrene for at forlaget sender meg ut på signeringsferd i landet, for ingenting hadde vært artigere enn å kunne reise land og strand rundt for å high five alle som leser denne bloggen 🙂

Men men, skal ikke kreve noe jeg altså. Bare ei flaske grønn farris og Jørn Hoel på en stol, så er jeg klar for en landsdekkende kjøpesenterturné 😀

 

/ High five!

* Følg forfatterspiren på Facebook *

14 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med bokskrivingen. Er fast leser av bloggen din. Og blir en leser av boka di også. Gleder meg 😀

    2. Haha, eg har fulgt med på bloggen din i ei god stond, og eg gleda meg so inderlig til boka di kjem ut! Då skal eg sitte på sengekanten og lese høgt til sambuaren min og håpe han ikkje blir heilt avskrekka 🙂

    3. Wow virkelig imponerende 🙂 Bra jobbet! Digger bloggen din og gleder meg til boka kommer ut 🙂 Vet du når :)? Kanskje litt vanskelig å si ennå 😉

    4. High Five, delar din glædje!!! Hærligt med drømmar som førverkligas Peter!!! Vilken grej- en alldeles egen bok!! Hoppas på ett signerat exemplar framøver!!! JAG ska ABSOLUT køpa boken. Hælsa Mammahjeret o ge henne en klem från mej- o till Gustav o Theo!!!

    5. Satser på massiv giveaway/konkurranse-aktivitet i forbindelse med utgivelsen, så noen av oss (megmegmeg!) får lese boka før den kommer i hyllene (eller i det minste samtidig)?:)

    6. Gratulerer så mye!! Blir spennende å lese den!:)Kommer du sørover så er det klart at det skal bli en high five!

    7. Malin T: Haha, stakkars fyr 😀 Tror boka skal ta godt vare på ham altså, men kan nok være noen tøffe partier der. Spesielt det som handler om bek 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg