Pappabloggerens søte hevn

Jeg får ofte mye pes for at jeg roter verre enn en rabiat apekatt. Og det gjør jeg jo. Sko ligger slengt, klær ligger slengt og ikke er jeg spesielt god på husarbeid heller. Min bedre halvdel river seg ofte i håret over dette, for hun mener vi har nok å stri med å rydde opp etter pjokken om ikke hun må rydde opp etter meg også.

Jeg ser jo den og selv om jeg mang en gang har tenkt at jeg skal bli flinkere, så skjer det liksom ikke noe. Jeg husker aldri å vanne blomstene, skoene finner liksom ikke veien tilbake til hylla og nei, jeg ser faktisk ikke hybelkaninene før de blir store som kosedyr.

 

YD9RThxJY7
Tnåååh, komme da Fluffe

 

Lenge har jeg lett etter noe jeg kan fyre tilbake med, rett og slett som en slags barnslig hevn for min inkompetanse på mange områder. Men jeg har ikke funnet noe. Inntil i dag..

Jeg ante fred og ingen fare da jeg trasket inn på soverommet i dag for å hente meg et par sokker. Hvite skulle de være, for jeg skulle trene. På vei bort til mitt eget skap ble jeg halvveis stoppet av en dør som sto på gløtt. Døren inn til fruas klesskap. Akkurat i det jeg skulle til å lukke den igjen, stakk jeg til meg et lite blikk inn døren. Det jeg så der inne..

Det var nesten som å åpne døren til en helt annen verden. Det er det mest rotete, kaotiske og uregjerlige kaoset jeg noensinne har sett! Og verst av alt: Det har foregått rett under nesen på meg hele tiden! Hvor lenge har det vært slik? Er det alltid sånn?!

 

Iiiik! Ring en prest, ring Åndenes makt, ring Obama!

Klesskapet mitt er ikke noe glansbilde selv altså, men jeg har da i hvert fall brett på alt og visse etterlatenskaper av militærårets ordenssans. Inne i skapet til frua ser det ut som det har gått av en bombe. Endelig har jeg funnet hennes akilleshæl.

Så dette innlegget går ut til alle dere som har det som meg. Fortsett å lete. En dag vil sannheten komme for en dag.

 

Hevnen er så herrrlig søt! Tommel opp 🙂

P.S. Dette innlegget er på ingen måte godkjent av frua. Så derfor: Hvis jeg ikke svarer på bloggen på noen dager er det helt sikkert forbi jeg ligger innlagt på Sykehuset i Vestfold med et alvorlig tilfelle av “skotupp i nøttene”.


/ God helg!

* Følg Pappahjerte på Facebook *

29 kommentarer
    1. Moahaha! Jeg kjenner meg SÅ igjen! Haha, unga og gubben har brettekanter i skapet,mens mitt eget ser ut som …. Ja, det der! Hvis ikke verre 😂😂

    2. Kjenner meg igjen i frua di! Mitt e bomba , men til min trøst har maen meir skapplass, eit heilt kleskape aleine 😊 men e alt for opptatt med lille Marius på 9 uker 😍

    3. Forblir anonym i frykt for at mamma leser bloggen din, men tja, hva skal man si, jeg har flytta klesskapet mitt utover hele soveromsgulvet å delvis ut i stua 😛 Klem fra jente 24 :p

    4. Hvis mammahjertet er av samme kaliber som mange andre (hormonellegravidemonster) nydelige gravide, kan du risikere å få tilbake – ganger 10 😀 digger bloggene dine pappahjerte!!! 😀

    5. Oooops!Du er vågal,hun er gravid og kan tenne på pluggene ganske fort!Lykke til,Skal komme å besøke dg på sykehuset😜Men de kan faktisk rote di også!!!Bare skjuler det godt😜God Sommer☀️☀️☀️

    6. Hey, hey, hey!!!
      Det der er jo bare normalt for kvinner, det er IKKE rot!
      Lett å se farger på ulike singletter, bluser – alt ligger slik det skal.
      I mitt er det enda verre. Og jeg har ett stort klesskap OG to trådkurvstativ i tillegg. Samboeren har fått halvparten av ENE trådkurvstativet. Thats it.
      Uansett, det er ikke ditt rot og du trenger ikke å rydde der. (Nåde deg om du skulle prøve! :p )
      Haha, vel – jeg håper Mammahjertet kommer med hevnen tilbake. Jeg gleder meg til å se.
      For denne var virkelig, virkelig stygg altså! 😉
      Lykke til, Peter Pappahjerte!

    7. Ikke rart at hun ikke har tid til å holde orden i klesskapet sitt når hun må løpe rundt og rydde etter deg…

    8. Nice try rotekopp, den der prøver min såkalte kjære seg på også. Om det er rotet i MITT skap, så er det MITT problem, for inni der har dere ingenting å gjøre. MEN huset er FELLESOMRÅDE og der ligger iallefall heller lite av mitt rot, men veldig, veldig mye av mannens…Så den derre: Hah, det er rotete i skapet ditt, er ingen unnskyldning til å rote i resten av huset!!! Så Rotekopp: RYDD etter deg, og du burde antakelig finne deg ett sted å gjemme deg på fort som f…..etter dette innlegget her, regner jeg med at kona di er relativt på krigstien, og definitivt ikke nådig!!! 😉

    9. Hahahaha, fantastisk :p Jeg kan ikke si at mitt klesskap ser så forferdelig mye bedre ut.. Merkelig nok er det jeg som bretter sammen og legger på plass alt av klær i hus, men det er KUN mitt skap som ser forferdelig ut. Snodig!
      ♥ Lizbethosnes.com

    10. Jeg vet ikke hvorfor (i og med at vi har ingen verdens ting til felles), men jeg elsker denne bloggen. Smiler og ler mens jeg leser gjennom innleggene! Stå på, denne bloggen er fantastisk 🙂

    11. ida: Jeg hadde faktisk lagt det inn, men slettet det før publisering for det ble for kjedelig. Altfor “vanlig”. Ryddig og fint, akkurat slik det skal være, ikke sånn som det grusomme skapet til frua 😉

    12. Dææææææver !! Virkelig morsomt!! Godt det flere som har bombet klesskap! Hmmmm.. Kremt… Lurer på om hun tar igjen med deg 😉 Blir spennende å se 😉

    13. Er det bare jeg som ser gulroten på bildet? Hahahah!
      Straks ferdig på nattevakt nå, bittelitt usikker på om jeg ser syner. Får klikke meg inn å se på nytt når jeg våkner litt utpå dagen.
      Håper ikke du spiste den gulroten rett etter å ha diltet borti huskaninen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg