Bli ukens Liberobaby (konkurranse)

/ skrevet i samarbeid med Libero

Bleiepriser er et hett tema for oss småbarnsforeldre. Selv har jeg nylig vært på ferie og fylte jeg halve kofferten full av bleier i frykt for de spanske bleieprisene, som visstnok skulle være stivere enn skjortekragen til Stein Erik Hagen.

Det er ingen tvil om at bleier er et nødvendig onde som koster en god slump med penger, så hadde det ikke vært deilig å slippe å kjøpe en eneste bleie til det neste halvåret? Spesielt hvis du tenker over hvor mange bleier det går i løpet av en dag og hvor mange dager det er i et halvt år. Det er mange bleier der! Og mange penger spart. Hadde ikke det vært fint? Vel, nå har du muligheten!

Og hvordan skal du få tak i et halvt års forbruk av bleier? Enkelt!

Libero har nemlig en konkurranse kalt “Ukens Liberobaby“. Hver uke kårer en jury det beste bildet og vinneren går videre i konkurransen om bleiene. Enkelt og greit! Bildene de er ute etter er typiske “hverdagsbilder”, hvilket betyr at du ikke trenger å sende det vakreste bildet fra den gangen dere var hos en proff fotograf, men heller et hverdagsbilde der barnet viser sitt sanne jeg.

 

Hverdagsbilde av en ekte bokstavjeger i aksjon


Regler og alt du trenger å vite for å delta finner du ved å klikke på bildet under eller denne linken: Bli ukens Liberobaby. Lykke til! Og gi meg et pip hvis du vinner, det er alltid stas å høre fra vinnerne av konkurranser 🙂

 

 

Lykke til!

Les også:
Seks ord du aldri vil glemme

* Følg Pappahjerte på Facebook for flere konkurranser og mye annet gøy *

3 kommentarer
    1. Jeg elsker virkelig bloggen din.
      Men idet siste har det blitt litt mye reklame, synes jeg.
      Savner lange, gode og jævla funny innlegg. Og jeg venter spent på Mammahjertes tanker om det å gå gravid, da jeg er i samme situasjon selv.
      Kom’an, liksom! 🙂

    2. Marte: Full forståelse for det, Marte. Blir litt reklame innimellom, men har vært litt ekstra nå ja. Lover å gjøre det godt igjen med å klaske til med et par skikkelig lange, gode og jævla funny innlegg 😀

      Mammahjerte er også på saken 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg