Norges fineste pakke

/ Skrevet i samarbeid med Posten

Har du Norges fineste kjæreste, nabo eller frisør? Fortell verden om det, så kanskje det blir akkurat din datter, mamma eller postmann som får en spennende overraskelse i posten.

“Norges fineste pakke” går ut på å nominere noen du kjenner i en eller flere artige kategorier og skrive hvorfor vedkommende fortjener pakken. Den beste begrunnelsen i hver kategori stikker av med en spennende overraskelsespremie. Pakken leveres på døren av Posten. Enkelt og greit.

 

 

Selv har jeg gått for å nominere min egen sønn plutten i kategorien: Norges fineste sønn, rett og slett fordi jeg blir så utrolig glad bare av å tenke på ham og det store smilet hans. Her er min nominasjon:

 

 

Har du noen du synes fortjener en pakke, for eksempel Norges fineste bonuspappa eller Norges fineste bestemor? Hva med Norges fineste blogger (hint hint)?

 

Stikk innom Norgesfinestepakke.no og nominer en du er glad i som fortjener en spennende overraskelse fra Posten i posten.

Lykke til!

2 kommentarer
    1. Jeg hadde tenkt til å nominere, men synes det var så teit at man måtte ha instagram for å fåd et til skikkelig… Ble litt vanskelig for meg da 😉

    2. ingrid: Tror ikke man må nominere på Instagram, men det skader sikkert ikke heller 😉 Har du ikke Instagram? Dæsken døtte sykkelstøtte, det må du hive det på med en gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg