Endelig er det offisielt!

Endelig er dagen kommet for å sprette korken av flasken! Jeg lovet dere en stor nyhet og her kommer den:

Jeg har kjøpt meg innendørs fotballsko!!

 

 

Jeg gikk mange runder på om jeg egentlig trengte det, for jeg har jo både håndballsko og løpesko, men så landet jeg til slutt på at jeg ønsket et par fargeglade støvler til å spelle ball med.

 

 

#shoefie


Regner med at dere forstår hvorfor jeg er så gira. Wiii! De fjonge fargene a gitt! Ha en super dag alle kjære lesere og tusen takk for at du stakk innom bloggen for å dele denne store opplevelsen med meg.

/ lik hvis du liker fotballsko

 

Ja og forresten, frua er gravid.

 

Hipp hurra! Høsten 2014 blir plutten storebror 🙂 🙂

 

/ En enorm HIGH FIVE fra en vordende tobarnsfar og tjukkasen hans

* Følg Pappahjerte på Facebook *

122 kommentarer

Siste innlegg