Barteprat, del 2: En genial idé

Halloisen på deg og halloisen på meg, det er mandag atter igjen og på tide med en ny runde barteprat; den kontroversielle miniserien som handler om bil og bart. Elsket av noen, hatet av mange, men denne gangen…. har jeg ett ess i ermet. Mindre babbel, kortere snutt og ikke minst…. En geniaaaal idé!

Bare vent, jeg lover deg, det er en genistrek. Hvis ikke denne planen fungerer, kan du kle meg opp i slengbukser og kalle meg Anni-Frid! Derfor, uten videre introduksjoooon… Prrrrrrrrrrrr, her er BARTEPRAT!

 

 

Klikk på bildet under hvis du heter Stein Erik Hagen og ønsker å sponse barten Ulf med 100 000 flis (eller en 50-lapp fra hvermannsen til en meget god sak)


Stein Erik, klikk på bildet over eller send en e-post til [email protected]

 

/Lik hvis du tror planen vil fungere

Følg Pappahjerte på Facebook

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg