Årets herreblogg?

Det er snart tid for den årlige, prestisjefylte konkurransen Vixen Blog Awards, hvor landets største bloggere hedres i flere snertne kategorier. Tidligere har vinnerne kun vært moteriktige chicks og hunks som aldri har en dårlig hårdag og knapt nok klarer å stave j-o-g-g-e-b-u-k-s-e.

Så derfor…

Ville det ikke vært sinnssykt kult om en skikkelig rufsete pappablogger kunne kommet inn fra sidelinjen og sveipet til seg en pris eller to?! Tenk for et sjokk! Det ville vært så uventet at hele mote-Norge kollektivt ville satt yoghurten i halsen.

Jeg har funnet ut at det er et par kategorier som burde være innen rekkevidde:

Årets nykommer/ Årets blogg
Rett og slett fordi min lille pappablogg har vokst seg så enormt mye større i løpet av sitt første leveår enn jeg noensinne ville tørt å drømme om. Fra å stå ute i kulda med lua i handa sist vinter, har vi snart 4000 følgere på Facebook, over 1000 Pappalievers på Instagram og over 30 000 lesere på en uke! Det er jo nok folk til å fylle hele Ullevål Stadion! Blir så stolt og glad at jeg blir litt uvel i påsan 🙂 I tillegg har jeg jo blitt en del av Side2 sitt foreldrecrew, noe som blant annet ble belyst i denne dagsferske artikkelen 🙂

 

Klikk på bildet for å lese saken 🙂 

 

Årets herreblogg
Som første pappablogger noensinne er Pappahjerte oppe og snuser på den norske bloggeliten. Det synes jeg fortjener en kveld med gratis champagne. Men det er en liten hake…

Kategorien etterspør at årets herreblogg har en passion for fashion. Så for å bekrefte mitt hittil relativt tynnslitte motealibi, har jeg spurt bloggens overhode om han kunne blitt med på en photoshoot. Heldigvis takket han ja, men det kostet meg en klase druer, to kornmokjeks og en lilla fruktsmoothie.

Så derfor, mine damer og herrer, meine damer und herren, kvinnor og barn, kära publik, leiidiis and gentlemen, la meg få presentere: Mr. Plutt & Far hass!

 

 

Ja ja, det var kanskje ikke årets mest vampete motebilder, men vi matchet i hvert fall! 🙂

Hvis du synes Pappahjerte fortjener å snike til seg en pris eller to under årets prisutdeling, så hadde det vært helt rått om du stakk inn på Vixen Blog Awards og nominerte meg i en valgfri kategori (eller fler). Det gjør du ved å klikke her: Nominering til Vixen Blog Awards

Kommer du tilbake hit etterpå og forteller meg hva du valgte, kan du forvente deg en real high five som klasker skikkelig i lanken 😀

 

 

P.S. Jeg har faktisk skrevet om mote tidligere: Sommermote for småbarnsforeldre

/High five!

72 kommentarer
    1. Nominerte deg til Årets Nykommer, Årets Herreblogg og ikke minst Årets Blogger 🙂
      Lykke til!! 🙂

    2. Nå har jeg aldri lest noen “herreblogg” før jeg ble mamma til en liten babygutt, og ramlet forbi dine kloke ord. Felte noen tårer over innlegget du skrev om hva som skjedde med deg da du ble pappa… For meg har opplevelsen ved å bli mamma vært helt lik. Ingen fan av barn – nå fullstendig tussete! Stå på! Så har jeg noe gøy å lese i permisjonen 😉

    3. Selvfølgelig skal du nomineres, og jeg valgt to kategorier:)
      *Årets Herreblogg og Årets Nykommer.
      Krysser fingrene for deg:)

    4. Årets blogger, Årets nykommer, Årets inspirasjonsblogg og Årets herreblogg. Alle velfortjent!!

    5. Lars: Tusen takk for det! 😀

      Og du, jeg jobbet jo tidligere i Ving, så hvis dere lurer på hvor dere burde reise til sommern, så kan jeg helt sikkert være behjelpelig med det 😉 Det Sunwing-hotellet dere la ut bilde av, ser bare så sinnssykt kult ut. Rakk aldri å besøke det selv, men tror det er et eldorado for barn. I Egypt er det greit å velge et hotell som har alt, for man oppholder seg gjerne mye på hotellområdet, så det hotellet hadde vært en soleklar innertier og jeg tror nok ikke jeg kan komme på et alternativt hotell som har samme vanvittige badeland på området.

      På stående fot, kommer jeg faktisk på ett meget godt alternativ og det ligger i Tyrkia. Stort hotell med stoooore basseng, hvorav ett blant annet huser et piratskip! Vet ikke om dere har vært i Tyrkia? Jeg var meget skeptisk til Tyrkia før, men etter å ha vært i Side, Alanya, Bodrum og Istanbul har jeg totalt endret mening og nå har jeg blitt litt forelsket i landet 🙂

      Sjekk ut hotellet her: http://www.ving.no/tyrkia/alanya/long-beach

      Evt. så har du selvfølgelig en evig klassiker: Sunwing på Rhodos! http://www.ving.no/hellas/rhodos-ostkyst/sunwing-kallithea-beach

      Lykke til med valget, bare gi meg et pip om dere ønsker andre tips eller info 😉

    6. Cecilie aka crazycatlady79: Haha, ser man det, ser man det, kjenner deg igjen fra Instagræm 😀 Men du, tusen takk, godt å høre andre som er i samme situasjon. Tussete er et meget beskrivende ord 😉

    7. Åffkårz nominerer vi! Slengte inn en nominasjon på Årets blogger, Årets nykommer, Årets inspirasjonsblogg, Årets herreblog og jommen ta en på Årets fotoblog også 😀 Jeg synes normalt blogger er noe pes, så kan ærlig innrømme at din er den eneste jeg gidder å lese! Og jeg fryder meg med den 😉 Kip itt øp!

    8. SurfeSita: Åjeeee! 😀 Tusentusnetunenegne takk!

      Så du leser ikke andre blogger? Shit, for et forventningspress! Skal gjøre mitt aller ytterste for å holde bloggen pesefri 😉
      Kit itt øp, sjæl!

      /High five!

    9. Fra meg ble du nominert under kategoriene; Årets nykommer, årets inspirasjonsblogg, årets herreblogg og ikke minst årets blogg :):) Synes du er en fantastisk god blogger, og koser meg kjempemye med å lese innleggene dine! Stå på, og good luck!:)

    10. Ida: Wohooo! 😀 Å blåss, DU er fantastisk 😉 Knall å høre at du koser deg med innleggene, da satser vi på mer moro i fremtiden 😀

      /high five!

    11. Har ikke barn og er som du var før du fikk barn :p MEN likeså greier jeg ikke lavære å lese bloggen din, hver dag. Til og med kjæresten min som er veldig manne mann fikk jeg til å lese din historie om det å bli far og han ble som meg rørt av det! Du er nå nominert til årets nykommer, herreblogg og årets blogger <3

    12. Har nå nominert deg i fire kategorier. Har aldri hatt interesse av å lese, og aller minst følge, en blogg – før jeg ble oppmerksom på din blogg. Her i huset er både mannen og jeg trofaste følgere. Fortsett å skrive underholdende. Vi både ler og griner, og deler i vei. Lykke til!

    13. Jeg har nominert deg til fire kategorier: årets nykommer, herreblogg, inspirasjonsblogg og størst av alt; årets blogg!
      Jeg kunne forklart lenge om hvorfor du hører til i alle disse kategoriene, for makan til blogger har jeg aldri sett!
      Har lest en del innlegg for kjæresten nå, og forklart at det er en “sånn pappa” jeg vil ha til mine barn! Forventningspresset ble nok hardt, men jeg ser jo at han sniker seg innom nå og da, så jeg vil aldri si aldri! Stå på du!:-D

    14. Ble en saftig nomminasjon som årets herreblogg! Kun fordi jeg synes du er helt rå. Har faktisk ved flere anledninger brukt høytlesning av bloggen din til samboeren, å han har faktisk vært innom opp til flere ganger, for er ikke bare du som er lett til å legge fra deg ting her å der å la det bli en del av innventaret, det skjer faktisk her i heimen også 😛

    15. Jeg tror jeg aldri, noensinne har skrevet en kommentar på en blogg. Og jeg har hvert fall ikke nominert noen til Vixen Awards. Men det, kjære pappahjerte fortjener du. Du er herved nominert til Årets Nykommer! Krysser fingrene for deg!

    16. Ingrid: Tusen takk for det! Synes også jeg burde vinne 😛 Tror jeg skal sende en mail til juryen og be dem raskest sende over min velfortjent medalje 😉

      /high five!

    17. Marita: Wow, så fantastisk å høre! 😀 Det varmer godt her jeg sitter forfrosset og spiser frokost mens høststormen prøver å rive ned huset 😛 Tusen takk Marita og her skal du få et lite stalltips: Hold på mannemannen din. Han høres ut som en knallfyr 😉 Hils a
      /High five!

    18. Elizabeth: Haha, nå måtte jeg faktisk riste på hodet og si høyt til meg selv “Næææjasså, det er jo helt rått!” 🙂 For en fantastisk start på dagen 😀 Tusen takk Elizabeth (E-laj-za-beff). Hils gubben!
      /Dobbel high five

    19. Maria: Wow! Det bare…. jeg blir seriøst helt… paff. Tom for ord av så hyggelige tilbakemeldinger! 😀 Føler jeg har brukt opp “Tusen takk” men det blir så fjortis å skrive “Tusen millioner takk”, så da får eg vel bare si Takk, takkare, takkast, din masetjukkas 😛 (Ref. Åpen post). Gleder meg til å møte gubben en dag, hvis du er i ferd med å forme ham til å bli en klone av meg… haha!

      /Tusenmillionerfantasillionergigabillioner high fives

    20. Tonje Helen: Haha, jasså ja, så det finnes flere. Godt å vite at jeg ikke er alene 😉 Men du, tusen takk! 🙂 Rå og rå, fru Blom, man prøver nå i hvert fall så godt man kan, som min læremester Admiral P sier 😛 Hyggelig å høre at samboeren din stikker innom! Hei til deg, hvis du leser dette. Skulle gjerne snoket meg innom bloggen din, men må ut med bikkja, så får ta det i kveld 🙂

      /Haiiii five!

    21. Kristine: Og det skulle bli det siste jeg leste før jeg skal ut i høstkulda med bissevovsen på morgenkvisten. Kom høststorm og treng deg på, nå er jeg immun! 😀 Synes du gjorde en knallsterk debut på kommentarfronten og gir det en klokkeklar terningkast 6 😉 Tusen takk for veldig hyggelige ord og bare føl deg fri som fuglen til å kommentere mer i fremtiden 😉

      /Hiiiiigh five!

    22. Tusen takk for at du gir meg en skikkelig inspirasjonsboost hver gang jeg går inn her og leser. Jeg blir rett og slett glad 🙂
      Jeg nevnte den flotte bloggen din blant venner i går og skulle til å anbefale den varmt, men det rakk jeg ikke før alle (kvinner som menn) nikket samstemt så fort jeg nevnte navnet ditt.
      Du har selvfølgelig fått min stemme i både “årets herreblogg” og “årets inspirasjonsblogg”.
      Jeg heier på deg 🙂

    23. Årets nykommer!! varmer et mammahjerte å lese så mye morsomt fra en pappa! kjenner meg igjen i så å si alt og ler så jeg gråter på jobb!! High five! 🙂

    24. monica: Tinka tinka tinka tinkaaaaa, fortellinger fra Aff-rika! Hupps, sorry. Men du, tusne tusen takk! 😀 Godt å høre at du gråter på jobb av de rette grunnene 😉

      /High five

    25. Lene M: “Nei herregud…” glapp det faktisk ut meg her nå. Sitter med vidåpne øyne og smiler som en idiot 😀 😀 Så utrolig kult å høre! Ah, da kan jeg sove med vinduet på vidt gap i natt, for nå ble jeg god og varm i heiile kroppen 🙂 Tusen takk for en skikkelig inspirasjonsboost sjæl 😉

      /High five!

    26. Måtte slenge meg på og nominere jeg også. Ble årets blogger, årets nykommer, og ikke minst årets inspirasjonsblogg.
      For syns jo denne beskrivelsen var meget passende:
      “Årets inspirasjonsblogg bobler over av personlighet, kreativitet og ja ? inspirasjon. Dette er bloggen du må besøke igjen og igjen for mer, mer, mer.”
      🙂

    27. Trine: Oh mæn, det var hyggelig 🙂 Tusen takk Trine, det var kjempetrivelig å høre 🙂 Nå merker jeg at jeg ble inspirert selv her, hihi 😀

      /High five!

    28. Du glemte så klart å nevne “Årets inspirasjonsblogg” 🙂 Nominert i fire kategorier fra min side 😉

    29. Ja, helt klart! haha 😀 viste faktisk ikke at du var herfra før jeg så du hadde sniki deg til en side i øp ;p

    30. silje: Aj, der må jeg nok dessverre knuse ditt hjerte. Jeg er ikke egentlig herfra, bare bodd her i 3 måneder 😀 Er egentlig fra andre siden av fjorden, men kjerringa har overbevist meg. Allerede på mine første besøk hit falt jeg pladask for Larvik og Vestfold, så valget var lett da vi fikk en liten plutt 🙂 Savner jo ikke Oslo, når man har Tjølling-grillen og sykkel-Morten 😉

    31. NÅ ble jeg knust! Hehe :p Er virkelig noen flotte fasiliteter her altså, blant dem; Tjølling-grillen 😉
      Men er bra du trives da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg