Kastet ut av kjerringa

Det var bare et spørsmål om tid. I går fikk kjerringa endelig nok og kastet meg ut fra soverommet.

Jepp, det stemmer. I går kveld fikk kjerringa nok og kastet meg ut fra soverommet. Ikke hele veien ut utgangsdøra da heldigvis, bare ned på sofaen. Og bare for en natt. Hvorfor, spør du? Vel, grunnen til det er faktisk både litt søt, litt trist og litt rar.

Jeg går for mye i søvne. Og prater. Og nå, etter en sammenhengende uke med nattlige eskapader fikk frøkna nok og ønsket en hel natt med uavbrutt søvn. Jeg har full forståelse for det, for JEG sover jo som en stein, men kroppen min har derimot hvilepuls som Bjørn Dæhlie med en blodtørst russer i hælene.

For noen netter siden trodde jeg lyset fra mobilen på mitt nattbord og baby callen på hennes nattbord var lasersiktet på to gevær som var rettet mot oss. Da føltes det naturlig å kaste seg over frøkna for å redde henne fra fare. Ærlig sak det og jeg sovnet raskt igjen, men stakkars puseluselus ble liggende våken med harahjerte en god halvtime etter det. Natt til mandag våknet jeg da jeg lette etter muttern og fattern blant klærne som lå ved senga, og i går natt var jeg ute i gangen fordi plutten var i ferd med å ramle ned trappa (han lå og sov). Dette har forresten Christina skrevet en hel sak om i dette innlegget: Kjærlighetsredet. Så i natt var det kroken på døra og ned i skammekroken for en natt med ensomhet.

Men det betyr jo ikke at festen er over! Da har jeg jo mer tid til å bruke på deg, min elskerinne, min hemmelige flørt bak lukkede gardiner: Bloggen. Mistenker for øvrig at alt som skjer på bloggen for tiden kan være grunnen til at kroppen min tror det er disko og partytime 24/7. Om det betyr at jeg må tilbringe en natt i isolert ensomhet, så får det bare værra.

Men men, jeg er ikke typen til å legge meg ned og gråte. Langt derifra, for “when life gives you lemons…” og alt det der. Endelig kan vi få litt tid sammen, bare du og jeg. Du kjære, vakre, lille bloggen min #fineste #pena #bloggen.

Å du hellige kjøttpudding som vi koste oss! Derfor tok jeg med meg min høyt elskede blogg og hadde det skikkelig ball. Mine damer og herrer, la meg presentere noen godbiter fra min fredagskveld med “my other woman” J


Vi har kost oss med The Voice


Vi har tøyset litt


Vi har kost oss med en artig komedie


Men også sett på skummel skrekk


Vi har tatt sexy selfies


Før vi sovnet i armene på hverandre <3

 

La du forresten merke til den raffe t-skjora?
Oh yes, den vant jeg sist sommer. Limerick altså, for en undervurdert kunstform.

/high five!

(Lik hvis du liker menn som blir forvist til sofaen)
(Og husk å følge Pappahjerte på facebook da)

Les også:
Ukas krangel: Treningsbagen
En liten månelanding

25 kommentarer
    1. Nok et herlig innlegg 🙂 leser bloggen din oftere og oftere 🙂 sist ønsket jeg DEG mer søvn etter at sønnen din hadde holdt på en hel natt, denne gangen er det fruen i huset jeg håper har fått hvile ut 🙂 kjempemorsomme bilder og igjen; du skriver virkelig godt. Ha en fin helg!

    2. haha,du er en morsom liten skrue du altså. fikk meg til å le høyt her :)) uff,blir du ikke sliten av å bråke sånn i søvne da?? håper fruen i huset fikk hvilt seg!
      morsomme bilder!! du er flink til å skrive altså! 🙂

    3. Haha! elsker bloggen din, både det du og mammahjerte skriver! Har herved nominert deg til Årets Pappablogg og Årets blogg på Vixen blog awards. Håper du går av med seieren og at flere lesere stemmer på deg. Det hadde vært mer en fortjent! Fantastisk bra blogg!

    4. Aleksandra: Kødderu? Fett! 😀 Tusen takk 😀 Har faktisk tenkt litt på dette med Vixen Blog Awards, men ikke gjort noe forsøk på å få stemmer, så at jeg skulle få oppleve dette… sukk, vakkert. 😀 På tirsdag har jeg planer om å legge opp et innlegg for å prøve å høste en stemme eller to til, så du får følge med da 😉 Skal prøve meg på litt mote for å møte kravet “passion for fashion” hehe.

      Men du, tusen tusen takk for nominasjon, det varmer virkelig et gammalt pappahjerte 😀

    5. Hei! Kom deg opp på Trysil nå tjukken. Jeg lager vaniljegrøt til Oles magic gellow, flubber serverer 7 sorter vin og snakker uten tunge, og Bruno leter opp aqvavitos for å lette på formen…. Right up your alley bloggalicious:)

    6. cornelius munk: Haha! 😀 Å mæn, det hørtes forferdelig jovialt og übertrivelig ut. Men på serr, jeg vil værra med til Trysil snart. Så lenge siden jeg har fått gleden av å se Flubber valse rundt i bare ubo´n. Tenker det er liiitt dårligere stemning nå enn da kommentaren ble postet, så da sier jeg bare: Husk å drikke vann til kebaben, ellers får du vondt i hodet i morgen også 😉

    7. Reidun Beate: Heeeey, så fett! 😀 Tusen hjertelig takk 😀 Skal prøve meg på et moteinnlegg på tirsdag, for å se om jeg klarer å høste flere stemmer, meeeen min sans for mote er like sterk som min kunnskap i gresk (=0) så det kan bli interessant 😉

      Men tusen tusen takk for nominasjonen, det setter jeg kjempestor pris på 😀
      Klemmz

    8. Aldri lest bloggen din, men ble solgt med dette innlegget altså! Fantastisk morsomt :)Ha en fin søndag.

    9. hei! vi er to jenter som elsker mote og fashion, det er det den nye bloggen vår handler om moteogfashi0n.blogg.no plis sjekk den ut og se om du liker den, gjerne legg igjen en kommmentar om hva du synes og hva som burde gjort bedre, ps: je g snakker ikke bare til bloggeren, jeg snakker til alle som leser denne kommentaren, værså snill å sjekk ut siden vår!<3<3<33<3<3<3<33<3<3

    10. moteogfashi0n: Haha, for en skamløs promotering av egen blogg. Men jeg liker det 🙂 Kjør på. Du får i hvert fall garantert bedre motetips hos dere enn hos meg, men kom tilbake på tirsdag, for da skal jeg gjøre et desperat forsøk på et moteinnlegg. Dere kan jo gi meg en vurdering? Haha! Hilsen joggebuksepappa

    11. haha! sorry for det assa! glemte at det var litt frekt å kommentere på andre sine blogger for å få flere lesere! sorry, du kan sikkert slette kommentaren.. haha!

    12. Ha ha….fantastisk 🙂 men forstår fruen din da….selv sover jeg med øreplugger pent donert av guttungen siden jeg deler seng med en boeing 373….det føles jaffal sånn 😉

    13. lainesverden: Haha! Ja dæven, seriøse snorkere skal man ikke tulle med. Sliter faktisk litt med at bikkja snorker så sinnssykt at han vekker hele familien til tider 😀

    14. lainesverden: Det er hyggelig med litt kosesnorking, men når det blir for ille altså, da kommer det en sokk flyvende gjennom rommet i nattemørket 😉 haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg