Give-away, PS3-spill!

Det er fredag og vi hilser helgen hjertelig velkommen med ei litta give-away! 😀

Kjenner du noen som virkelig fortjener to kliss nye PlayStation3-spill?
Sleng inn en kommentar og nomier vedkommende (kan også være deg selv), så trekker jeg ut en heldig vinner av to kliss nye spill i løpet av helgen.

Her er spillene:
1) Beyond: Two Souls (slippes denne uka!)

 

2) The last of us (av folka bak Uncharted)

W01L70IGBgE

Vinneren kåres på søndag uten hornmusikk eller annen staffasje.
blogglisten_d4626bd72a9e6aecd53ef2d25342abfd
 
OBS:
Spillene er promokopier, altså 100% ekte vare, men ikke ment for videresalg (leveres uten butikkcover), så du trenger ikke å delta hvis du egentlig bare har lyst til å selge spillene på finn.no, din ramp 😉
12 kommentarer
    1. Flott blogg du har 🙂
      Tenker at barneavd på Kristiansand sykehus eller krisesenteret kunne blitt glad for disse 🙂

    2. Lise abrahamsen: Takk for fint forslag, men spillene har 16- og 18-årsgrense dessverre. Men takk for ideen, jeg skal absolutt finne på noe lurt å gi til et slikt formål senere 🙂

    3. Jeg har lyst å nominere min kjære bror som fikk sin andre gutt i sommer. Han er en Playstation-gamer til tusen, men får ikke alltid tid til det. Det kjenner du kanskje til som far selv. Han er en veldig god og kjærlig far og dette ville vært en fin gest til han.
      Om han vinner skal jeg slå til som barnevakt mens han får spilt litt 😉

    4. Hei!!:)
      Jeg har en fantastisk samboer som er litt over gjennomsnittet glad i å spille på sin elskede ps3! Men spill er dyre og lillegutt trenger ting i barnehagen:p så da får spillene til pappsen vike:p han hadde blitt superglad for noen nye spill!:)

    5. Hadde det ikke vært for at begge spillene allerede finnes i hylla vår hadde jeg deltatt 😉 hurra for ps3! 😉
      men lykke til folkens 😉

    6. Min kjære samboer og kjæreste fortjener å få et par nye spill så han kan koble av og slappe av med noe heeelt annet enn jobb etter at trollungen vår er i seng. Det hadde vært sååå moro å overrasket han med dette!

    7. Jeg er i kategorien gamer-girl (eller kanskje mer gamer-mom) og har kjempesuperdupervanvittiglyst til å spille The Last of Us. Om jeg fortjener det er vel en annen sak… men jeg har veldig lyst i hvert fall. 😀

    8. Hei Pappahjerte.
      Jeg ønsker å nominere kollegaen min som er ei ekte gamer-girl. Vi er et dreamteam og har det mye gøy på jobb. Det hadde vært morsomt å overraske henne med disse spillene.
      Uansett følger jeg med på bloggen din. Koser meg og småler av tankerekkene dine.

    9. Jeg ville helt klart gi dem videre ut til kjæresten for å ha med til hans arbeide – de har et stooort spillrom der hvor de virkelig hygger sammen;)

    10. Jeg vil gjerne nominere min kjære datter. Hun har hatt en sykt tøff ungdomstid har hun kommet ut på andre sia som en sterkt og fantastisk jente,flyttet hjemmefra,fått samboer og begynt å utdanne seg igjen. Igår fikk hun igjen sin første prøve,hun fikk en sekser!!! Derfor fortjener hun virkelig en well done premie 😀

    11. Jeg ønsker å nominere min elskede samboer som fortsatt smiler her vi sitter på flybussen på vei hjem fra en seksdagers shoppingtur til Barcelona. Ikke fotballtur – shoppingtur..
      Sååå ja..
      – Ida

    12. Cicilie: Ååååååå viiiii gratuleeerer og jubilerer, la la la laaa la la la la la laaaaaaaa. 😀 Jepp jessør, det stemmer: Du vant! 😀 Måtte ty til random.org denne gangen og det tjente du fett på 😛 Så nå er det bare å glede seg til å overraske kollegaen din. Skræbbis!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg