Pappahjerte tester tran

Jeg ser frykten i hvitøyet og tester Norges kanskje aller mest forhatte produkt: Tran. Hvor ille kan det egentlig være? Hva om det faktisk er godt?!

Kjapp kommentar: Dette er IKKE reklame, bare et resultat av at jeg ikke klarte å takke nei til et snedig PR-stunt.

Jeg kunne helt sikkert anbefalt tran fordi det er sunt, bra for barn etc, men jeg ville bare teste dette forhatte produktet én gang for alle. Det kan være så sunt det bare vil, det er tran. Du vet hva du går til. Dessuten så maser helsesøster noe fryktelig om tran første gang hun kommer på hjemmebesøk, så det kan være greit for dere nybakte foreldre der ute å vite om denne mye omdiskuterte tranen.

Okei, nok om det.

Snurr film!

/high five

(Og du? Husk å følge Pappahjerte på Facebook da 😉 )

12 kommentarer
    1. Tips – etter å ha tatt ss med tran heller du innpå litt mjølk, og svelger det ned saman med tranen. Ingen smak, ingen lukt – det ser berre litt teit ut:)

    2. Osj! Hadde trodd du skulle gå i gulvet med den dosen der…
      Anbefaler kald tran med sitronsmak, og i underkant av en ss får holde! A og T er lurt til å tro at dette er stas! (De var ikke fullt så imponert over mitt ansiktsuttrykk da jeg prøvde meg på lunken tran au naturel. Den får slukrottene ta!)

    3. Ha ha ha…stolleprov!!
      Du har klart deg bra uten tran hittil.
      Ikke tro på kjerringråd og smakstilskudd, det smaker tran.
      Tran? Terningkast 1.
      Sanasol derimot….ooohhh ’tis good for ya 😀

    4. Takk for det, men tror ikke det er noen fare for at jeg kommer til å drikke tran igjen med det første 😉
      Hvis det er samme triks som med hvitløk, så kanskje persille også funker?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg