Vinn Lego Duplo sjørøverskip!

Yarr! Hiv O’ hoi og en flaske med rom, det er sjørøvertid!

Alle vet at Lego Duplo er gøy.

FUS RO DAH!

Alle vet at sjørøvere er gøy.*

Sett de sammen og du har udødelig kombinasjon av glede og rampete moro for karslige karer og andre pirater. Harr di harr harr!

Det er vel ikke å overdrive å si at det har skjedd noe med Lego siden jeg vokste opp. Jeg kan vagt huske legoklosser i to-tre ulike farger og det var stort sett det. Det er jo hakket mer tiltalende å leke med et beintøft sjørøverskip med kanoner om bord som skyter kuler gjennom hele stua.

N36Z1r on Make A Gif, Animated Gifs

I sjørøverpakken jeg røvet til meg fulgte det jaggu også med en tvilsom, skjeggete Kaptein Krok-type som kommer utstyrt med sin egen stakkarslige lille øy, komplett med gullkiste (obs, ikke ekte gull) og det hele, så her er bordet duket for mange timer med lek og moro, for små barn og voksne barn. Hvem vinner kampen, Kaptein Krok eller sjørøveren Jake?!

(tilgi meg, jeg er bare en mann. En veldig barnslig mann.)

Glemte jeg å si at det hele kom pakket inn i mengder med herlig bobleplast?

Okei, nok om det, du skjønner sikkert poenget; Plutten og jeg har kost oss glugg med dette herrrlige stykke leketøy og nå er det DIN tur til å få en mulighet til å stikke av med et eksemplar av det raffe sjørøverskipet.

Vinn sjørøverskip fra Lego Duplo!

Jeg kunne helt sikkert pratet natten lang om mitt lidenskapelige forhold til bobleplast

…men la oss heller gå over til godsakene: Hvordan kan DU få dine klissete labber i et Lego Duplo sjørøverskip? Og ikke bare det, min gode venn, men det er mer! For i premien får du ikke bare sjørøverskipet og alt som hører med, men du får også et raft sjørøvertelt og ymse andre sjørøvereffekter. Tøft? I know!

Plutten digger teltet sitt 🙂

Nok tullprat: Hvordan kan jeg vinne??

Enkelt!

Legg igjen en kommentar og fortell meg ditt sjørøvernavn!

Easy peasy japanesy.

Det er ingen begrensning på antall navnforslag du kan legge igjen! Men husk: Kvalitet vil alltid gå foran kvantitet. Jeg går gjennom alle forslagene med lupe og lar meg ikke sjarmere av antall. Gi meg kvalitet og du vil bli premiert.

Konkurransen avsluttes søndag 01. september kl. 12.00

Vinneren annonseres senere samme dag.

Så, kom igjen Mr. Svartkrutt, Fru Skipskatt og Kaptein Jostein Flodbølge.

Send inn forslag, din landkrabbe. Sees på bøljan blå!

* unntak for ekte somaliske pirater.

De skal visstnok være overraskende lite underholdende.

/high five og yarrrrr fra Kaptein Guybrush von Dinkelkorn

(For mer fjas og moro, følg Pappahjerte på facebook)

63 kommentarer

Siste innlegg