Dobbel giveaway!

Vinneren av Turtles-effekter er kåret, og en annen heldiggris vil stikke av med en av mine aller kjæreste eiendeler! Det er tid for gavedryss.

Giveaway nr. 1

Først og fremst, la oss starte med Turtles-effekter. Her ble det litt kluss i kommunikasjonen, så det viser seg at premien jeg trodde jeg kunne lodde bort, faktisk var de Turtles-effektene jeg selv mottok. Men jeg er en mann av mitt ord og derfor pakker jeg sammen alt jeg fikk i posten* etter beste evne og sender det i samlet boks til en heldig vinner.

(* med unntak av Fight Gear-effektene som plutten allerede har tatt inn under sine vinger og klistremerkene som er limt fast til laptopen ;))

Vinneren av Turtles-effekter

Det var ingen lett sak å plukke ut kun én vinner her, men jeg er en sucker for gode historier og da var det én person som stakk seg ut i særlig grad. Vinneren av Turtles-effekter er derfor ingen ringere enn… *trommevirvel*

Silje Berntsen!

Og her er hvorfor. Silje, take it away:

“Guttungen min på 5 år er allerede helfrelst Turtles-fan, I likhet med sin mor 😛 For 3 år siden var jeg på fylletur på danskebåten med studentene fra Høgskolen, og mens mine medstudenter brukte alle pengene på røyk, sprit og snus, brukte jeg mine siste slanter på en kjempekul Donatello actionfigur! Og gjett hva: Spriten, og røyken til vennene mine er forlengst forduftet – mens Donatello består! 😉 Nå er guttungen endelig gammel nok til å få låne lekene til mamma, men vi hadde helt klart blitt glade for å utvide “samlingen” vår 😛 Å bli voksen er obligatorisk, men å vokse opp er valgfritt! ;)”

Jeg digger historien og gratulerer Silje og sønnen så mye med Turtles-effekter 😀

Giveaway nr. 2!

Men nå… over til dagens gulrot, selve rosinen i pølsa. Bonusgaven som går ut til en vaskeekte gris, av typen heldig. Jeg har nemlig bestemt at jeg skal gi bort noe av det jeg holder aller kjærest av alle mine materielle goder. Jeg klarer nesten ikke å ta ordene i min munn engang, men okei, jeg har lovet det.

Jeg gir bort min høyt elskede Xbox 360!

Hvorfor gjør jeg dette? Jeg har lenge hatt en fascinasjon for “random acts of kindness”, altså folk som gjør hyggelige ting for andre, bare for å være trivelige. Lenge har jeg tenkt på at jeg en vakker dag har lyst til å gi bort noe av faktisk verdi til noen jeg ikke kjenner og da ideen om å gi bort min kjære, vakre, elskede Xbox dukket opp i hodet, var det ingen vei tilbake. Dessuten ønsker jeg å ta en pause fra tv-spill for å investere tid i å prøve helt nye hobbyer, slik som f. eks. fluebinding og bygging av modellfly i plast. Nuff said.

Hvordan kan du stikke av med min xbox?

Enkelt! Jeg har lagt ut xboxen på finn.no og der ligger det en vakker liten historie om min kjære kompanjong, samt instruksjoner for hva du skal gjøre. Det er ikke noe skummelt altså, jeg lover. Alt jeg ønsker er å vite hvorfor du synes du fortjener å vinne maskinen, enten for deg selv eller noen du kjenner.

Send i vei og lykke til!

Klikk deg inn på annonsen her:

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=42349146

Klikk gjerne på “like” og del denne saken med gode venner, for i denne karma-runddansen jeg har satt i gang nå, vet man aldri hva som kommer tilbake og prikker en på skulderen 😉

Ønsker deg en fortsatt knakende fin dag!

Og ikke minst…

/high five!

High five, kompis!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg